ברכת כהנים והקבלת פני רבו • ירושלים נערכת להמונים הצפויים להגיע מחר

ישראל פריי No Comments on ברכת כהנים והקבלת פני רבו • ירושלים נערכת להמונים הצפויים להגיע מחר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום עמוס מחר בירושלים: משטרת ירושלים הודיעה כי השלימה את היערכותה למעמד ברכת הכהנים המסורתית שתתקיים מחר בבוקר ברחבת הכותל המערבי. אלפי שוטרים ושוטרי מג"ב בפיקודו של ניצב צי'קו אדרי יתפרסו החל משעות הבוקר המוקדמות בעיר העתיקה ובדרכים אל הכותל כדי לשמור על הסדר ועל בטחונם של הבאים לתפילה. אין כניסת רכבים פרטיים לעיר העתיקה וההגעה לכותל באמצעות קווי התח"צ.

בקרן למורשת הכותל מצפים לבואם של עשרות אלפי איש להתברך מפי מאות הכהנים שיגיעו למעמד. תפילת שחרית תהיה בשעה 08:45 וברכת כהנים של שחרית בשעה 09:30 וכשעה לאחר מכן ברכת כהנים של מוסף. במעמד ישתתפו 2 הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל הרב רבינוביץ כשלאחר התפילה יהיה הקבלת פני רבו ברגל בסוכה שברחבת הכותל. חובשי מדא יאבטחו רפואית את ההמונים שיגיעו למעמד ברכת הכהנים.

ובתוך כך, נשלמות ההכנות לקליטת האלפים במעמד הקבלת פני רבו שמקיימת מחר (יום רביעי) תנועת ש"ס בראשות נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה הרב שלום כהן שליט"א ובמעמד חברי מועצת חכמי התורה ובהשתתפות יו"ר בתנועה, שר הכלכלה אריה דרעי.

במפלגה אמרו כי נשלמות ההכנות בשעות האחרונות לקליטת אלפי בני התורה ונציגי ש"ס לקראת מעמד הקבלת פני רבו אותו עורכת מחר (יום ד') תנועת ש"ס באולמי האופרה' ברחוב בית הדפוס בירושלים. יו"ר התנועה, אריה דרעי אמר כי חלק מהדברים אותם תנועת ש"ס הולכת להחזיר כבימים עברו, אלו כנסי בני התורה הגדולים שהיו נהוגים בסוף שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים, בהם היו מגיעים אלפים לחזות בגדולי ישראל ולשמוע את משאו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

מנכ"ל תנועת ש"ס הרב חיים ביטון אומר כי נציגי התנועה ברחבי ארץ עודכנו בדבר קיומו של המעמד מיד עם תחילת ההכנות, ואף נערכו מבעוד מועד עם עשרות אוטובוסים מכל רחבי הארץ כדי להביא את הקהל הגדול לחזות בפיהם של מרנן ורבנן ולשמוע את משאיהם של גדולי התורה שידברו שם מעניינא דיומא.

מנכ"ל התנועה ציין כי האירוע יחל בשעה 12:30 אך בעקבות העלייה ההמונית לירושלים, הוא הנחה את נציגי התנועה לצאת לכיוון ירושלים מבעוד מועד כדי שיוכלו להגיע בזמן. כחלק מההיערכות למעמד הגדול יוגש לקהל האלפים שיגיעו כיבוד קל, כ"כ תזמורת חסידית ומזרחית ינעימו את האירוע.



0 תגובות